Іванишин Галина Ярославівна

 

 

Посада: доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін (погодинно).

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Вчене звання: доцент.

 

 

 

* за ОПП «Богослов’я» (ОС бакалавра): .

* за ОПП «Богослов’я» (ОС магістра): Іноземна мова вищого рівня (англійська).

Народилася 14 квітня 1968 року, м. Болехів Долинського району Івано-Франківської області.

1987–1992 рр. – Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника, філологічний факультет, спеціальність «Українська мова і література, англійська мова», кваліфікація – «філолог, учитель української мови і літератури, англійської мови» (диплом спеціаліста УВ № 886333 від 30.06.1992).

2008–2012 рр. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, аспірантура за спеціальністю 13.00.02 – «Теорія та методика навчання (українська мова)» (Свідоцтво про закінчення аспірантури № 86 від 31.10.2012).

08.1992–10.2004 – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 м. Івано-Франківськ, вчитель української мови та літератури.

22.10.2004–22.12.2014 рр. – Івано-Франківський національний медичний університет, викладач кафедри мовознавства.

З 26.12.2014 р. – до тепер – Івано-Франківський національний медичний університет, доцент кафедри мовознавства.

З вересня 2025 – до тепер – доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Івано-Франківської академії Івана Золотоустого.

У 2013 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 67.051.03 Херсонського державного університету успішно захистила дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). Тема дослідження: «Навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови». Диплом кандидата педагогічних наук ДК № 016232 від 10.10.2013 (за рішенням Атестаційної колегії України від 10.10.2013).

Атестат доцента кафедри мовознавства 12 ДЦ № 046284 від 25.02.2016 р., вчене звання доцента присвоєно рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 1/02-Д від 25.02.2016).

Опонування дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) у ДЗВО «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Павленко Оксани Миколаївни «Методика пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів у закладах вищої освіти» 10 листопада 2019 р.

VІІ Міжнародна науково-практична конференції «Актуальні проблеми германо-романської філології та освітній соціокультурний процес», Тернопіль, 11-12 листопада 2020 р.

V Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні аспекти модернізації науки в Україні: стан, проблеми, тенденції розвитку», Міжрегіональна академія управління персоналом, Венеція (Італія) 07 січня 2021 р.

XV Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», Міжрегіональна академія управління персоналом (07 листопада 2021, Роттердам (Нідерланди))

Всеукраїнська науково-практична конференція «Філологічні дискусії: теоретико-методологічні та прикладні аспекти» (Івано-Франківськ, 22 листопада 2022р)

V International Scientific and Practical Conference «Prospecns of Modern Science and Education» (February 7-10, 2023, Stokholm, Sweden)

The 30t International Scientific and Practical Conference Modern Aspects Of

Modernization Of Science: Status, Problems, Development Trends. March 7, 2023, Hamburg (Germany)

Міжнародна методична конференція: Global Preparation Centres Event. Certificate of attendance Cambridge University Press and Assessment.September 20, 2023.

Міжнародна наукова конференція «Нові горизонти сучасної лінгвстики» (до 80-ліття з дня народження доктора філологічних наук, професора Михайла Полюжина) (9-10 жовтня, 2025 р. . Ужгород.) 

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників: «Інноваційні технології навчання у закладах вищої освіти» на базі Центру інноваційних освітніх технологій PNU EcoSystem» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Сертифікат № 85 від 21.10.2020 р., (30 год. /1 кредит ECTS.);

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на тему: «Освітні інструменти критичного мислення» на базі Онлайнплатформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Сертифікат від 20.05.2021р. (60 год./ 2 кредити ECTS);

Курси підвищення кваліфікації на базі Центру інноваційних освітніх технологій "PNU EcoSystem" ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" з 17 - 19 травня 2021 р. (30 год./1 кредит ECTS.);

Семінар-нарада «Навчання української мови у ЗВО МОЗ України: стан, виклики й перспективи». 6 травня 2021 року, ІФНМУ. Сертифікат №0032-УМ від 01 червня 2021 р. (30 годин/1 кредит ECTS).

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на тему: «Медіаграмотність для освітян» на базі Онлайнплатформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (60 год./2 кредити ECTS сертифікат від 22.09. 2021 р.).

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на тему: «Наукова комунікація в цифрову епоху»  на базі Онлайнплатформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Сертифікат від 03.02.2022 р. (90 год./ 3 кредити ECTS)

Підвищення кваліфікації: International Scientific and Practical Conference «Prospecns of  Modern Science and Education». February 7-10, 2023, Stokholm, Sweden (24 Hours of Participation/ 0,8 ECNS credits)

Підвищення кваліфікації на тему: «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку» у рамках ХХХ-ї Міжнародної науково-практичної конференції 07 березня 2023 р. Гамбург, Німеччина (15 год./0,5 кредиту ЕСТS)

 Підвищення кваліфікації «Мовний менеджмент в освіті та комунікативні стратегії на базі освітньої платформи «Є-мова» 25 липня 2023 р. Київ (54 год./1,75 кредиту ЕСТS)

Підвищення кваліфікації у рамках Міжнародної методичної онлайн конференції “ Global Preparation Centres Event” Certificate of attendance Cambridge University Press and Assessment (September 20, 2023)

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на тему: «Медіаграмотність: практичні навички» на базі Онлайнплатформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. (Сертифікат від 18.03.2024 р.(30 год./ 1 кредит ECTS))

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на тему: «Наукова комунікація в цифрову епоху» на базі Онлайнплатформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. (Сертифікат від 04.06.2025 р. (90 год./ 3 кредита ECTS))


Службова адреса:

Україна, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Гарбарська 22,
тел./факс: +38-098-099-20-17

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Сфера наукових інтересів: методика викладання англійської мови за професійним спрямуванням.


Перелік наукових праць:

«Навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови». Диплом кандидата педагогічних наук ДК № 016232 від 10.10.2013 (за рішенням Атестаційної колегії України від 10.10.2013).

1.  Українська мова як іноземна для англомовних студентів-медиків: підручник з електронним аудіододатком: у 2 кн. Кн.1 Соціокультурна комунікація, за ред. проф. С.М. Луцак, К: ВСВ «Медицина», 2019. 504 с.

2. Українська мова як іноземна для англомовних студентів-медиків: підруч. з електрон. аудіодод. : у 2 кн. Кн. 2 Основи професійного мовлення, за ред. проф. С.М. Луцак, К: ВСВ «Медицина», 2019. 456 с..

1. Українсько-англійсько-арабський тлумачний словник медичних термінів/ укл. Голод Р.Б. та ін. Івано-Франківськ: Вид-во ІФНМУ, 2013. – 492 с. (гриф ЦМК МОЗ – МОН України), (видання друге, доповнене, 2016 р).

2. Українська мова як іноземна: типова програма нормативної навчальної дисципліни для іноземних студентів підготовчих факультетів / відділень вищих навчальних закладів МОЗ України. Івано-Франківськ: вид-во ІФНМУ, 2016. 96 с.

3. Українська мова як іноземна : тимчасова програма навчальної дисципліни для підготовки іноземних студентів вищих навчальних закладів МОЗ України : / Луцак та ін. Київ, 2016. 165 с.

4. Українська  мова  як  іноземна  (англійськомовна  форма навчання): типова програма нормативної навчальної дисципліни для іноземних студентів вищих навчальних закладів МОЗ України : Галузь знань: 22 «Охорона здоров’я». / Луцак С. М. та ін. Київ, 2016. 202 с.

5. Українська мова як іноземна (українськомовна форма навчання): Тимчасова програма навчальної дисципліни для іноземних студентів вищих навчальних закладів МОЗ України; галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ С. М. Луцак, О. В. Гончарук, Г. Я. Іванишин та ін.; за ред. С. М. Луцак. Київ, 2016. 168 с.

6. Українська мова як іноземна: примірна програма навчальної дисципліни підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти кваліфікації освітньої «Магістр медицини» кваліфікації професійної «Лікар», кваліфікації освітньої «Магістр стоматології» кваліфікації професійної «Лікар-стоматолог», кваліфікації освітньої

7. Українська мова як іноземна. Методичні вказівки для студентів підготовки іноземних громадян (для студентів І курсу, ІІ семестр, модуль № 2, спеціальності «Медицина»). Івано-Франківськ, 2017. 84 с.

8. Українська мова як іноземна: методичні вказівки для студентів факультету  підготовки  іноземних  громадян  (І курс,  ІІ семестр, спеціальність «Медицина») / Вакалюк І. В. та ін. Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2018. 107 с.

9. Українська мова як іноземна. Методичні вказівки для студентів факультету підготовки іноземних громадян (І курс, ІІ семестр). Івано- Франківськ: поліграфія "Мedbook" 2020. 51с.

10. Голод Н. С., Дикан О. В., Іванишин Г. Я., Ільків А. В., Личук С. В., Микитин І. Я., Огринчук О. П., Соловій У. В. Українська мова для іноземних студентів: практичний курс (А1- А2): навчальний посібник. Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2022. 80 с.: іл.

11. Українська мова як іноземна: Тимчасова програма навчальної дисципліни для іноземних студентів підготовчих факультетів / відділень вищих навчальних закладів МОЗ України / Уклад. Луцак С. М., Іванишин Г. Я., Кут С. М., Васьків О. М., Вінтонюк М. В., Варівончик А. І., Іванюк М. В., Федорова О. А. Київ, 2015. 80 с.

12. «Магістр фармації» : галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальностей:  222 «Медицина»,  221  «Стоматологія»,  226«Фармація». / С. М. Луцак та ін. Київ,  2017. 130 с.

1. Іванишин Г. Я. Комунікативно-когнітивний підхід у навчанні української мови студентів-іноземців. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Херсон : вид-во ХДУ, 2009. Випуск LІІ. С. 285–288.

2. Іванишин Г.Я. Ділова гра як засіб навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення студентів-іноземців медичних вузів. Педагогіка та психологія: зб. наук. праць. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2009. Вип. 483. С. 24 – 29.

3. Іванишин Г.Я. Використання сучасних технологій у процесі навчання усного мовлення студентів-іноземців. Наука і освіта. 2010. № 7. С. 105 –107.

4. Іванишин Г. Я. Психолого-лінгвістичні основи навчання професійно зорієнтованого усного мовлення іноземних студентів медичних факультетів. Стан і перспективи викладання предмета «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у вищих медичних навчальних закладах України в контексті болонського процесу : збірник матеріалів семінару-наради завідувачів кафедр української мови вищих медичних навчальних закладів України, Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2011. С.103–106.

5. Іванишин Г. Я. Діалогове навчання у системі мовленнєвої підготовки іноземних студентів. Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. Чернівці : Чернівецький нац. у-т, 2011. Вип. 568. С. 57 – 62.

6. Іванишин Г. Я. Іншомовна комунікативна культура майбутнього фахівця у змісті вимог сучасної освітньої моделі. Обрії, Івано- Франківськ, 2012. №1(34) С. 25 – 27.

7. Іванишин Г.Я. Формування навичок роботи з професійно орієнованими текстами у процесі вивчення української мови. Педагогічні науки : зб. наук. Праць. Херсон : вид-во ХДУ, 2012, Вип. LIX. С. 254 – 257.

8. Іванишин Г.Я. Застосування «Українсько-англійсько-арабського тлумачного словника медичних термінів із метою навчання студентів- іноземців українського діалогічного мовлення. Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. пр. Переяслав-Хмельницький; “Видавництво КСВ”, 2015. Випуск 19. С.55 ― 65.

9. Іванишин Г.Я., С.В. Личук. Концептуальні засади та структурні особливості «Українсько-англійсько-арабського тлумачного словника медичних термінів». Впровадження інноваційних особистісно орієнтованих педагогічних технологій у викладанні навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у ДВНЗ медичної та фармацевтичної освіти: збірник матеріалів семінару- наради завідувачів кафедр української мови вищих медичних навчальних закладів України. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2012. – С. 26

10. Іванишин Г.Я. Інноваційні технології: проблеми використання у навчанні української мови як іноземної студентів медичних ВНЗ. Гуманітарні проблеми вищої освіти: зб. наук. пр. Харків: ХНАДУ, 2013. Вип.4.С.35–44.

11. Іванишин Г.Я. Навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей вищих навчальних закладів: лінгводидактична модель. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2014. Вип.10. С.136― 143.

12. Іванишин Г.Я. Педагогічні умови підготовки іноземних студентів медичних ВНЗ до професійного українського спілкування. Наукові записки Бердянського педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. Бердянськ: БДПУ, 2015. Вип. 1. С.58 ― 65.

13. Іванишин Г.Я. Ситуативність професійно спрямованого діалогічного мовлення: лінгводидактичний аспект. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. Вип. 43. С.39 ― 43.

14. Іванишин Г.Я. Реалізація концепції українськомовної підготовки іноземних громадян у типовій навчальній програмі для підготовчих факультетів ВНЗ України. Теоретична і дидактична філологія. Серія «Педагогіка». 2015. Вип. 21. С. 21―29с.

15. Іванишин Г.Я. Педагогічні умови підготовки іноземних студентів медичних ЗВО до спілкування українською мовою. Сучасні аспекти модернізації науки в Україні: стан, проблеми, тенденції розвитку» : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 2021. С. 113 – 118.

16. Іванишин Г. Я. Провідні принципи навчання професійного мовлення іноземних студентів медичних спеціальностей засобами української мови. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: збірник матеріалів XV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ; Роттердам, 07 листопада 2021 р. / за ред. Є.О. Романенка, І.В. Жукової. Київ; Роттердам: ГО «ВАДНД», 2021. С. 179 –183.

17. Іванишин Г.Я. Змістова модель професійно зорієнтованого навчання української мови іноземних громадян у ЗВО України "Актуальні проблеми мовознавства, літературознавства та перекладознавства" збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Івано-Франківськ, 2021. С. 155 –157 (у співавторстві).

18. Іванишин Г.Я. Теорія і практика укладання міжкафедрального підручника «Українська мова як іноземна для англомовних студентів- медиків». Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2021. Вип.36. С.287–293. (у співавторстві).

19. Іванишин Г. Я. Особливості породження іншомовної професійної діяльності студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. Науковий збірник «Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки» № 12, 2022 р. С. 45 – 52 (у співавторстві).

20. Іванишин Г.Я. Лінгводидактичні особливості застосування технології ситуативності у процесі навчання іншомовної комунікації здобувачів вищої освіти. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції«Prospects of Modern Science and Education», Stockholm, Sweden, 2023. С.426 – 434 (у співавторстві).

21. Іванишин Г.Я., Шпільчак Л.Я. Проєкція змісту підготовки здобувачів вищої освіти до міжкультуної комунікації англійською мовою у галузі медичного перекладу Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія Історія та археологія»: Київ. Випуск 10 (16) 2023. С.642-657 (у співавторстві).

22. Ільків А. В., Іванишин Г. Я.,  Огринчук О. П. Можливості використання генеративного ШІ в процесі навчання іноземної мови в університетському середовищі. Закарпатські філологічні студії. 2025. Випуск 42. Том. 3. С. 131 – 135.

23. Ільків А.В., Криницька О.І., Іванишин Г.Я. Основні стратегії перекладу фразеологізмів у процесі іншомовної підготовки студентів перекладацьких спеціальностей. Вісник науки та освіти. Випуск №9(39). 2025. C.368-379.

24. Ільків А. В., Іванишин Г. Я.,  Лашків Т.В., Савчук Л.Д. Концептуальні підходи до моделювання практичного компоненту професійної іншомовної діяльності у здобувачів лінгвістичних спеціальностей: зміст та структура. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психолінгвістика», Серія Медицина») Київ. Випуск 11 (57) 2025. С.595-607 (у співавторстві).

https://journals.codesria.org/ https://revistatema.unifacisa.edu.br/ https://journal.gunabangsa.ac.id/ https://bio.unsoed.ac.id/ https://komunikologi.esaunggul.ac.id/ https://journals.innovareacademics.in/ https://jornadasarchivos.cedinci.org/ https://revistatema.unifacisa.edu.br/ https://www.ama.ba/ https://pmb.unipar.ac.id/