У системі професійної підготовки майбутніх духовних провідників важлива роль належить педагогічно-виробничій практиці. Вона є органічною частиною навчально-виховного процесу, забезпечуючи поєднання теоретичної підготовки майбутніх духовних педагогів з їх практичною діяльністю у навчально-виховних закладах.
Під час педагогічної практики студенти шляхом особистого досвіду у школі оволоділи уміннями та навичками викладання християнсикої етики і виховання учнів вчилися самостійно і творчо з інноваційними технологіями застосовувати знання, здобуті у процесі навчання в академії.
Учні з великою радістю і позитивом сприйняли семінаристів, які були взірцем дисципліни, а також духовного росту.
Практика підходить до завершення, але студенти-практиканти сподіваються, що не завершується їхня співпраця вони дякують Богу та всім педагогічним колективам шкіл за методичну допомогу, підтримку, розуміння та щирість.
Керівники методисти практики:
с. Андрея Маслій,
п. Марія Копчук-Кашецька