Копчук-Кашецька Марія Степанівна

 

Посада: доцент (погодинно) кафедри соціально-гуманітарних дисциплін.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Вчене звання: доцент.

 

 

* за ОПП «Богослов’я» (ОС бакалавра): Методика викладання християнської етики; Педагогічна виробнича практика;

за ОПП «Богослов’я» (ОС магістра): Педагогіка і методика викладання богословських дисциплін у вищій школі; Магістерська дипломна робота.

* Народилася 27 липня 1975 року в с.Нижній-Березів Косівського р-ну Івано-Франківської обл., Україна.

1991–1996 рр. – навчання в Івано-Франківському теологічно-катехитичному духовному інституті УГКЦ, диплом магістра з відзнакою.

1999 р. – закінчила навчання за спеціальністю «Початкове навчання» Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, отримала диплом магістра з відзнакою.

З 1995 р. працювала в школі-ліцеї №23 вчителем християнської етики, а пізніше вчителем початкових класів.

З 2006 р. – 2008 р. – асистент кафедри теорії та методики початкового навчання.

З 2009 р. по сьогодні – доцент (за основним місцем) кафедри теорії та методики початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

У 2013 році проходила стажування при кафедрі загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка.

З вересня 2018 р. по сьогодні – доцент (погодинно) кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого».

У 2008 році захистила дисертацію в Інституті проблем виховання АПН України, м. Київ на тему: «Формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами українського народознавства».

Автор понад 25 наукових і навчально-методичних праць, 1 монографії, учасник Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій, співавтор колективних монографій та наукових статей.

Наукове стажування (участь у конфренції): Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, IV Міжнародн наукова конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» (18 травня 2023 р.), обсяг 0,3 кредити ЄКТС / 8 годин, сертифікат № 877 від 18.05.2023 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): Освітня організація «Навчай для України», Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Студія онлайн-освіти «Educational Era», Курс підвищення кваліфікації вчителів та викладачів фахової освіти «Сміливі навучати», обсяг 0,2 кредити ЄКТС / 6 годин, сертифікат № 533d19df-dc4c-4b95-afca-f164c7bcffba від 21.04.2023 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): Первинний осередок ВУТ «Просвіта» імені Тараса Шевченка при Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, гостоьова лекція «Педагогіка – це моє життя! (педагогіка Добра Івана Зязюна у вимірах сучасності)», проведена у межах серії просвітницьких вебінарів «Цвіт української педагогіки: сучасне і минуле» (03 березня 2023 р.), обсяг 0,1 кредити ЄКТС / 2 години, сертифікат № 0303202445 від 03.03.2023 р.

Наукове стажування (участь у конфренції): Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, щорічний вебінар «Рідномовна і багатомовна освіта у контексті сталого розвитку суспільства», присвяченого Міжнародному дню рідної мови 21 лютого (15 лютого 2023 р.), обсяг 0,1 кредити ЄКТС / 4 години, сертифікат № 15022023/162 від 15.02.2023 р.

Наукове стажування (участь у конфренції): Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми мистецької підготовки майбутнього вчителя (ІХ школа методичного досвіду)» (22-23 листопада 2022 р.), обсяг 0,4 кредити ЄКТС / 12 годин, сертифікат № 0113/22 від 23.11. 2022 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Факультет іноземної та словянської філології, Кафедра української мови і літератури, Науково-дослідна лабораторія «Академічна культура дослідників», V Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід» (м. Суми, 12-13 травня 2022 р.), обсяг 0,4 кредити ЄКТС / 12 годин, сертифікат серія ФІСФ № 1205/764 від 13.05.2022 р.

Наукове стажування (участь у конфренції): Житомирський державний університет імені Івана Франка, Всеукраїнська науково-практична конференція «Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи» (м. Житомир, 24 березня 2021 р.), обсяг 0,2 кредити ЄКТС / 6 годин, сертифікат б/н від 24.03.2021 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): Проект сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP), Студія онлайн-освіти «Educational Era», Американська Рада з міжнародної освіти в Україні, Онлайн-курс «Академічна доброчесність», обсяг 0,1 кредити ЄКТС / 4 години, сертифікат б/н від 27.10.2019 р.

Науково-педагогічне стажування: Львівський національний університет імені Івана Франка, тема «Модернізація педагогічної освіти в Україні: запозичення досвіду ЄС» (Львів, 01–12 липня 2019 р.) за фахом «Педагогічні науки», обсягом 5 кредитів ЄКТС / 150 годин, довідка.

Наукове стажування (участь у конференції): ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Кафедра педагогіки початкової освіти, Творча навчально-наукова лабораторія «Гірська школа Українських Карпат», Дрогобицький педагогічний університет імені Івана Франка, Мукачівський державний університет, Закарпатський уголрський інститут імені Ференца Ракоці ІІ м. Берегово, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, ЗВО «Донбаський державний педагогічний університет» м. Слов’янськ, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Східноєвропейський національний університет імені Леся Українки, Івано-Франківський коледж, Чернівецький педагогічний коледж, Круглий стіл «Профорієнтаційна робота як науково-практична система підготовки особистості до свідомого вибору професії» (11 чревня 2019 р.), обсяг 0,2 кредити ЄКТС / 6 годин, сертифікат б/н від 11.06.2019 р.

Науково-педагогічне стажування: Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union «Modernization Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments», Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Program of the «Training for the academic staff of the PNU: Implementation of best European practices in educational process» (29–31 May 2019), Project No. 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, обсяг 1 кредит ЄКТС / 30 годин, сертифікат від 31.05.2019 р.

Наукове стажування (участь у конфренції): Київський університет імені Бориса Грінченка, Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків» (15 травня 2019 р.), обсяг 0,2 кредити ЄКТС / 6 годин, сертифікат б/н від 15.05.2019 р.

Наукове стажування (участь у конфренції): Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут педагогіки та психології, Кафедра педагогіки, Кафедра менеджменту освіти та педагогіки вищої школи, V Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін» (м. Суми, 16-17 квітня 2019 р.), обсяг 0,4 кредити ЄКТС / 12 годин, сертифікат серія ІПП № 151 від 17.04.2019 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): ГО «Смарт-освіта», Студія онлайн-освіти «Educational Era», Представництво «Фонду Фрідріха Наумана за Свободу» в Україні, Онлайн-курс «Ефективні комунікації для освітніх управлінців» (20 січня 2019 р.), обсяг 0,2 кредити ЄКТС / 6 годин, сертифікат б/н від 20.01.2019 р.

Наукове стажування (участь у конфренції): Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Українська асоціація освіти дорослих, Сучавський університет «Стефан Чел Маре», Кафедра ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття», XVI Міжнародні педагогічно-мистецькі читанні пам’яті проесора О. П. Рудницької «Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: досвід, інновації, тенденції» (6 грудня 2018 р.), обсяг 0,2 кредити ЄКТС / 6 годин, сертифікат б/н від 06.12.2018 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): ГО «Смарт-освіта», Студія онлайн-освіти «Educational Era», Програма сприяння громадській активності «Долучайся!» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Онлайн-курс «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» (30 вересня 2018 р.), обсяг 0,1 кредити ЄКТС / 3 години, сертифікат від 30.09.2018 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): ГО «Смарт-освіта», Студія онлайн-освіти «Educational Era», Програма сприяння громадській активності «Долучайся!» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (вересень 2018 р.), обсяг 1 кредит ЄКТС / 30 годин, сертифікат від 24.09.2018 р.

Наукове стажування (підвищення кваліфікації): Міністерство освіти і науки України, Студія онлайн-освіти «Educational Era», громадська спілка «Освіторія», курс «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (червень – липень 2018 р.), обсяг 2 кредити ЄКТС / 60 годин, сертифікат б/н від 15.07.2018 р.

Участь в конференції: ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого» – Міжнародна науково-практична конференція: «Життя і діяльність владики Софрона Мудрого» (27-30 листопада 2023 р.), обсягом 1 кредит ЄКТС / 30 годин, сертифікат № 307 від 30.11.2023 р.

► Google Scholar

► ORCID

► Web of Science ResearcherID

► Academia.edu


Службова адреса:

Україна, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Владики Софрона Мудрого, 22,
тел.: +38-098-099-20-17

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Сфера наукових інтересів: формування морально-етичних цінностей школярів і студентів.


Перелік наукових праць:

1. Копчук-Кашецька М.С. Формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами українського народознавства: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Київ: Інституті проблем виховання АПН України. 2008.

1. Копчук-Кашецька М.С.  Проблема морально-етичного і естетичного у творчій спадщині Г.П.Васяновича/ М.Копчук-Кашецька //  упор. С. М. Вдович. – Львів: СПОЛОМ, 2015. – C.225-229.

2. Копчук-Кашецька М.С. Формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами українського народознавства: монографія / Марія Степанівна Копчук-Кашецька. – Івано-Франківськ: «ЯРИНА», 2017. – 188 с.

3. Копчук-Кашецька М.С. Формування духовно-моральних цінностей молодшого школяра в умовах гірської школи / М.С.Копчук-Кашецька // Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку: монографія / За наук. ред. д.п.н. М. П. Оліяр – Івано-Франківськ: НАІР, 2017. – С. 321-328.

1. Геник М. С. Навчально-ознайомлювальна практика в початковій школі: Навчально-методичний посібник з педагогічної практики. Івано-Франківськ, 2012. 63 с.

2. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» для студентів 1 курсу ОПП «Богослов’я» за другим магістерським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2019. 17 с.

3. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогічна (асистентська) виробнича практика» для студентів 2 курсу ОПП «Богослов’я» за другим магістерським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2019. 10 с.

4. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогіка» для студентів 3 курсу ОПП «Богослов’я» за першим бакалаврським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2021. 16 с.

5. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Інноваційні педагогічні технології» для студентів 4 курсу ОПП «Богослов’я» за першим бакалаврським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2021. 12 с. 

6. Копчук-Кашецька М. С., Маслій О. Д., Делятинський Р. І. Педагогічна виробнича практика: силабус навчальної дисципліни для студентів 4 курсу освітньо-професійної програми «Богослов’я» спеціальності 041 «Богослов’я» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ, 2021. 17 с. 

7. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогіка і методика викладання богословських дисциплін у вищій школі» для студентів 1 курсу ОПП «Богослов’я» за другим магістерським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2021. 12 с. 

8. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогічна (асистентська) виробнича практика» для студентів 2 курсу ОПП «Богослов’я» за другим магістерським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2022. 10 с. 

9. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогіка» для студентів 3 курсу ОПП «Богослов’я» за першим бакалаврським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2022. 17 с. 

10. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Методика викладання духовно-моральних дисциплін» для студентів 4 курсу ОПП «Богослов’я» за першим бакалаврським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2022. 12 с. 

11. Копчук-Кашецька М. С., Маслій О. Д., Делятинський Р. І. Педагогічна виробнича практика: силабус навчальної дисципліни для студентів 4 курсу освітньо-професійної програми «Богослов’я» спеціальності 041 «Богослов’я» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ, 2022. 18 с. 

12. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогіка і методика викладання богословських дисциплін у вищій школі» для студентів 1 курсу ОПП «Богослов’я» за другим магістерським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2022. 12 с.

13. Копчук-Кашецька М. С. Силабус навчальної дисципліни «Педагогічна (асистентська) виробнича практика» для студентів 2 курсу ОПП «Богослов’я» за другим магістерським рівнем вищої освіти / ПЗВО «Івано-Франківська академія Івана Золотоустого». Івано-Франківськ: ІФАІЗ, 2022. 10 с.

1. Геник М. С. Формування духовних цінностей молодших школярів як відповідь суспільства на глобальне зниження моральності людини XXI ст. // Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць. Вип. 576. Психологія та педагогіка. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. С. 23–28. 

2. Геник М. С. Підготовка вчителів початкової школи до формування в учнів початкових класів морально-етичних цінностей засобами народознавства // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. Київ – Кам’янець-Подільський, 2011. Вип. 15. Т. 2. С. 513–521.

3. Будник О., Геник М. Народно-педагогічні традиції економічного виховання дітей в українській сім'ї // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Івано-Франківськ: Плай, 2011. Вип. ХХХVІ. С. 9–13. 

4. Геник М. С. Формування морально-етичних понять у позаурочній виховній роботі // Початкова школа: науково-методичний журнал. 2012. № 1. С.49–52. 

5. Геник М. С Спільна діяльність учителя початкових класів і родини в морально-духовному вихованні учнів молодшого шкільного віку // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Івано-Франківськ: Плай, 2013. Вип. XLV. С.76–79. 

6. Копчук-Кашецька М. С. Формування духовних цінностей сучасного молодшого школяра гірської школи засобами народознавства // Гірська школа Українських Карпат. 2013. № 8-9. С. 260–263. 

7. Копчук-Кашецька М. С. Співпраця школи і сім’ї в морально-духовному вихованні школярів гірського регіону // Гірська школа українських Карпат. 2015. № 12-13. С. 160–162. 

8. Копчук-Кашецька М. С. Національно-патріотичні ідеї в діяльності Митрополита Андрея Шептицького // Гірська школа Українських Карпат. 2016. № 14. С. 49–52.

9. Копчук-Кашецька М. С. Сутнісно-функціональна природа морально-етичних цінностей як науково-педагогічна проблема // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2017. Вип. 27. Т. 1. С. 323-332. 

10. Цюняк О. П., Копчук-Кашецька М. С. Світоглядні ідеї Івана Андрійовича Зязюна у професійному становленні вчителя нової української школи // Імідж сучасного педагога. 2018. Вип. 2 (179). С. 8–10. 

11. Копчук-Кашецька М. С. Емпіричне вивчення особливостей розвитку морально-етичних цінностей сучасних школярів на уроках народознавства // Молодий вчений. 2020. Вип. 1 (77). С. 81-85. 

12. Копчук-Кашецька М. С. Результати експериментально-дослідної роботи з формування морально-етичних цінностей молодших школярів // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2020. Вип. 24. кн. 1. С. 271-289. 

13. Довгий О., Копчук-Кашецька М. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи як актуальні завдання сучасної української школи // Молодь і ринок. 2021. № 11-12 / 197-198. С. 121-126. 

14. Копчук-Кашецька М. С., Довгий О. Я., Клепар М. В. Педагогіка партнерства у духовному вихованні учнів Нової Української Школи гірського регіону // Гірська школа Українських Карпат. 2021. № 25. С. 121-125. 

15. Kopchuk-Kashetska M. Use of Means of Ukrainian Folk Pedagogy in Formation of Moral and Ethical Concepts in Extracurricular Educational Work [Використання засобів української народної педагогіки у формуванні морально-етичних понять у позаурочній виховній роботі // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University [Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника]. 2021. Vol. 8. № 1. С. 212-217. 

16. Chymak, M., Khomych, L., Nakonechna, L., Kopchuk-Kashetska, M., & Zadoya, S. Individual Educational Trajectory as a Way to Reveal the Potential of a Future Teacher // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2021. Vol. 13 (3). P. 387-400. 

17. Tsiuniak, O., Myhovych, I., Khomych, L., Noskova, M., & Kopchuk-Kashetska, M. Using Distance Learning in the Process of Professional Training in the Context of the COVID-19 Pandemic // Postmodern Openings. 2021. Vol. 12 (4). P. 389-400. 

18. Kopchuk-Kashetska M., Klymyshyn O., Semak O., Yaroshenko I., Maslii A. O. Modern Psychological and Teaching Technologies for Implementing the Educational Process in Higher Educational Institutions of Ukraine // Journal of Curriculum and Teaching. 2022. Vol. 11, No. 3: Special Issue. P. 73-83. 

19. Білавич Г., Салига Н., Копчук-Кашецька М. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення // Нова педагогічна думка. 2022. № 2 (110). С. 96-100. 

20. Cавчук Б. П., Копчук-Кашецька М. С., Мальона C. Б., Бай І. Б. Використання методів біографічного аналізу в підготовці майбутніх учителів: науково-теоретичне обґрунтування проблеми // Гірська школа Українських Карпат. 2022. № 26. С. 95-98. 

21. Білавич Г., Копчук-Кашецька М., Гаврилів М. Організація комунікативної діяльності учнів з особливими освітніми потребами // New Inception: науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 13-21. 

22. Kopchuk-Kashetska M. Formation of Moral and Ethical Values in Students of The New Ukrainian School Based on the Use of Innovative Technologies [Формування морально-етичних цінностей учнів Нової української школи на основі використання інноваційних технологій] // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University [Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника]. 2022. Vol. 9. № 1. С. 213-218. 

23. Tsiuniak O., Kopchuk-Kashetska M., Dovbenko S. Coaching in the System of Professional Training of Future Masters of Primary Education During the Period under Martial Law [Коучинг у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти в умовах воєнного часу] // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University [Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника]. 2023. Vol. 10. № 1. С. 108-113.

1. Геник М. С. Виховання молодших школярів на засадах християнської моралі // Сучасна освіта і наука в Україні: наукові здобутки, стан і перспективи: матеріали VII Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної заочної конференції (м. Дніпропетровськ, 23-25 березня 2011 р.). Дніпропетровськ, 2011. С. 41-44.

2. Копчук-Кашецька М. С. Формування духовних цінностей у сучасного молодшого школяра // Розвиток особистості молодшого школяра: збірник студентських наукових праць. За заг. ред. к.п.н. проф. Хруща. Івано-Франківськ, 2014. Вип. 3. С. 109-111. 

3. Копчук-Кашецька М. C. Ідеї морального виховання дітей у творчому доробку М. Стельмаховича: народознавчий аспект // М. Г. Стельмахович – видатний український педагог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 5-6 червня 2014 р.). Івано-Франківськ, 2014. С. 83-86.

4. Копчук-Кашецька М. С., Цюняк О. П. Формування професійної культури майбутніх учителів у процесі виробничої практики в школі // Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції (3-5 червня 2016 р.) / А.В.Лякішева (аг.ред.). П.М.Гусак, І.М.Брушневська та ін. Луцьк: ФОП Покора І.О., 2016. Т. 2: (О-Я). С. 219-223. 

5. Копчук-Кашецька М. С. Формування моральних цінностей майбутніх педагогів у ВНЗ. Система цінностей у професійному становленні майбутнього педагога // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців вумовах сучасного освітнього простору: матеріали ІІ Науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 квітня 2016 р.). Харків, 2016. С. 88-89.

6. Копчук-Кашецька М. Патріотизм митрополита Андрея Шептицького // Андрей Шептицький: наукові праці / упорядники та наукові редактори Д. Герцюк, П. Сікорський (Секція: Видатні українські педагоги. Випуск 7). Львів: СПОЛОМ, 2016. С. 144-151. 

7. Копчук-Кашецька М. С. Наступність у духовно-моральному вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку // Підготовка вчителя нової української школи: проблеми та шляхи їх вирішення: матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 28 лютого 2017 року). Хмельницький: ХГПА, 2017. 333 с. С. 120-123. 

8. Копчук-Кашецька М. С. Педагогічні умови виховання основ громадянськості дітей молодшого шкільного віку в сім’ї // Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2016 рік / за ред. І. Д. Беха, Ж. В. Петрочко. Івано-Франківськ: НАІР, 2017. Вип. 5. 308 с. С. 121-126. 

9. Масляк Л., Копчук-Кашецька М. Психолого-педагогічні засади готовності дитини до навчання в школі // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. Вип. 6. С. 59-60. 

10. Копчук-Кашецька М. С. Морально-етичні цінності молодших школярів і соціально-педагогічні умови їх виховання // Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2019 рік / [За ред. І.Д. Беха, Р.В. Малиношевського]. Івано-Франківськ: НАІР, 2020. Вип. 8. 332 с. С. 128-133. 

11. Копчук-Кашецька М. С. Структура та функції морально-етичних цінностей українського народу у вихованні дітей молодшого шкільного віку // Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 15 грудня 2020 р.). Івано-Франківськ: «НАІР», 2020. 288 с. С. 107-112.